17 квітня 2024 р. на кафедрі педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти проведено методичний семінар на тему «Тор-5 soft skills для успішності у житті та кар'єрі». Оксана Синьчук презентувала результати досліджень USAID Агентства США з міжнародного розвитку, Альянсу Програми сприяння зовнішньому тестуванню та Британської платформи Інтернет-навчання SkillsYouNeed. Закцентовано увагу на важливості формування п’яти основних soft skills для досягнення успіху у житті та кар'єрі молодого покоління, як-то: креативне мислення; управління інформацією; емоційний інтелект; уміння формувати власну думку та приймати рішення; презентаційні навички (самопрезентація, уміння вести переговори).
11 березня 2024 року на кафедрі педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти відбувся методичний семінар на тему «Використання популярних освітніх сервісів для організації дистанційного навчання у ЗВО».
Доц. Веремчук А.П. наголосила на тому, що пандемія коронавірусу та воєнний стан в Україні вимагають від педагогів постійного вдосконалення, адже в сьогоднішніх умовах надзвичайно важливою є якість освітніх послуг.
Доцентом кафедри – Третяк Оксаною Миколаївною проведено методичний семінар на тему «Стресостійкість як важлива компонента професійної діяльності педагога».
Оксана Миколаївна ознайомила професорсько-викладацький склад кафедри з поняттями «стрес», «стресостійкість»; обговорили причини, через які ця тема є досить актуальною саме для педагогічних працівників і прийшли до висновку про необхідність формування стресостійкості.
15 січня 2024 року на кафедрі педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти відбувся методичний семінар на тему «Система забезпечення якості вищої освіти: теоретичні та практичні аспекти». Проф. Сойчук Р.Л. закцентувала увагу на нагальності проблеми покращення якості сучасної вищої освіти та її пріоритетних векторах, як-то: додержання принципу соціальної справедливості (розширення доступу молоді до якісної освіти); соціалізація молоді: полікультурне навчання; модернізація змісту освіти; упровадження нових функцій і форм контролю й оцінювання (тестове оцінювання; розвивальне оцінювання; портфоліо; міжнародні дослідження). Обговорено особливості постакредитаційного моніторингу відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів щодо забезпечення якості вищої освіти».
8 грудня 2023 року на кафедрі педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти відбувся науковий семінар на тему «Особливості атестації педагогічних працівників ЗЗСО у контексті нового положення про атестацію педагогічних працівників». Проф. Гудовсек О.А. повідомила про те, що з 1 вересня 2023 року у школах набуло чинності нове Положення про атестацію педагогічних працівників (Наказ МОН України № 805 від 09.09.2022).
Під час зустрічі учасники семінару обговорили основні питання, які турбують сучасних педагогів щодо атестації педагогічних працівників.
15 вересня 2023 року в рамках методичної роботи доцентом Бричок С.Б. було проведено методичний семінар спільно з викладачами кафедри педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти. Темою методичного семінару було обрано готовність здобувачів вищої освіти до психолого-педагогічної діагностики молодших школярів.
У ході проведення семінару висвітлювалися питання психолого-педагогічної діагностики в початковій школі.
6 листопада 2023 року на кафедрі педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти відбувався науковий семінар, на якому доц. Яковишина Т. піднімала актуальне питання – особливості роботи з дітьми у воєнний час, адже військова агресія російської федерації проти України, розпочата 24 лютого 2022 р., стала викликом самому існуванню нашої держави, її суверенітету та соборності. Особливо це стосується освіти. Міністерство освіти продовжує ось вже третій рік поспіль опікуватися якістю освіти та станом упровадження розпочатих реформ. Зокрема у фокусі уваги перебувають питання підготовки вчителів, забезпечення учнів електронними версіями підручників та електронними підручниками для початкової школи, забезпечення закладів освіти необхідними навчальними програмами.
Система забезпечення якості вищої освіти: теоретичні та практичні аспекти (д.пед.наук, професор Сойчук Р.Л.)
Готовність здобувачів вищої освіти до психолого-педагогічної діагностики молодших школярів (к.пед.н., доцент Бричок С.Б.)
Стресостійкість як важлива компонента професійної діяльності педагога (к.пед.н., доцент Третяк О.М.)
Використання популярних освітніх сервісів для організації дистанційного навчання у ЗВО (к.пед.н., доцент Веремчук А.П.)
13 жовтня 2023 року на кафедрі педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти відбувся науковий семінар на тему «Дидактичний компонент у структурі професійної компетентності педагога». Доцент Олена Боровець обґрунтувала значущість дидактичного компонента в структурі професійної компетентності педагога, схарактеризувала сутність та складові дидактичної компетентності вчителя, схарактеризувала особливості процесу формування дидактичної компетентності майбутніх фахівців під час навчання у педагогічному ЗВО.