15 травня 2025 року доцентом кафедри педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти Аллою Веремчук проведено методичний семінар на тему «Професійний саморозвиток педагогів засобами неформальної освіти».
Учасники заходу мали змогу обговорити важливі питання розвитку професійної компетентності через участь у тренінгах, майстер-класах, онлайн-курсах, вебінарах, професійних спільнотах та інших формах неформальної освіти.
22 квітня 2025 року доцентом кафедри Оксаною Третяк проведено методичний семінар на тему «Навчання технік зцілення педагогів». Професія педагога є однією з найважливіших і найвідповідальніших у суспільстві. Вона вимагає не лише глибоких знань предмету, але й значних емоційних, інтелектуальних та психологічних затрат. У цьому контексті техніки зцілення стають не просто бажаними, а критично необхідними інструментами для підтримки ментального здоров’я, добробуту педагогів, що в свою чергу, позитивно впливає на якість навчання та створення здорової атмосфери в освітньому середовищі.
18 березня 2025 року викладачем кафедри Яковишиною Тетяною був проведений науковий семінар на актуальну тему «Про національну стратегію розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року та заходи з її реалізації». Утвердження стратегії стало важливою подією, спрямованою на підвищення кваліфікації педагогічних працівників та залучення їх до процесу імплементації інклюзивних практик у сучасних освітніх установах.
18 лютого 2025 року на кафедрі педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти відбувся методичний семінар на тему «Професійне здоров’я педагога та його самореабілітація». Доц. Оксана Синьчук зазначила, що важливою проблемою сучасної освітньої системи виступає збереження та підтримання професійного здоров’я педагога.
27 січня 2025 року на кафедрі педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти відбувся методичний семінар на тему «Організація освітнього середовища закладу освіти: дидактичний аспект». Доц. Боровець О. В. зазначила, що одним з важливим аспектів реформування освіти в Україні є створення сучасного освітнього середовища, яке сприятиме творчому розвитку й мотивації до навчання здобувачів освіти. Організація і облаштування освітнього середовища в сучасних закладах освіти регламентується низкою нормативно-правових актів (закони, нормативи, правила, стандарти тощо). Акцентовано увагу на тому, що створення освітнього середовища, його наповнення суттєво впливає на хід і результати процесу навчання. За допомогою ефективної організації простору можна підвищувати мотивацію здобувачів освіти до навчання, формувати сприятливу атмосферу, стимулювати самостійність та дослідницький характер оволодіння знаннями, задовольняти найрізноманітніші освітні потреби здобувачів.
16 жовтня 2024 року на кафедрі педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти відбувся методичний семінар на тему «Акредитація освітньо-професійних програм в умовах воєнного часу». Проф. Сойчук Р.Л. закцентувала увагу на актуальних питаннях акредитації освітньо-професійних програм в умовах воєнного стану. Зокрема, в Україні Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти (НАЗЯВО) впровадило низку змін у процедуру акредитації освітніх програм (ОПП), спрямованих на забезпечення безперервності освітнього процесу та гнучкості у виконанні акредитаційних вимог.
16 грудня 2024 року на кафедрі педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти провела методичний семінар на тему: «Мрія» – освітній державний застосунок». Оксана Гудовсек зазначила, що «Мрія» – це окремий освітній застосунок та вебпортал для школярів, батьків і вчителів, який дозволяє всім учасникам освітнього процесу зручно комунікувати між собою й керувати навчанням. Наразі функціонал «Мрії» став доступним для 40 шкіл, охопивши 100 тисяч користувачів з 6 областей України: Запорізької, Миколаївської, Одеської, Івано-Франківської, Київської та Дніпропетровської областей.
Акредитація освітньо-професійних програм в умовах воєнного часу (д.пед.наук, професор Сойчук Р.Л.)
Організація освітнього середовища закладу освіти: дидактичний аспект (к.пед.н., доцент Боровець О.В.)
Мрія – освітній державний застосунок (к.пед.н., професор Гудовсек О.А.)
Професійний саморозвиток педагогів засобами неформальної освіти (к.пед.н., доцент Веремчук А.П.)
11 листопада 2024 року на кафедрі педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти доц. Бричок С. Б. провела методичний семінар на тему: «Нейропедагогіка – сучасний тренд в освіті». На семінарі обговорювалося питання про нейропедагогіку як про сучасний підхід до навчання дітей, який практично дозволяє вирішувати педагогічні завдання з використанням знань про індивідуальні особливості організації мозкової діяльності людини.