МЕТОДОЛОГІЧНИЙ СЕМІНАР
«ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ
ІДЕНТИЧНОСТІ ЗРОСТАЮЧОЇ ОСОБИСТОСТІ В
УМОВАХ РОЗБУДОВИ НЕЗАЛЕЖНОЇ УКРАЇНИ»
(26 СЕРПНЯ 2021 р.)
26 серпня 2021 року на базі Інституту проблем виховання НАПН України відбувся Методологічний семінар на тему «Проблема формування національної ідентичності зростаючої особистості в умовах розбудови Незалежної України» в рамках заходів Національної академії педагогічних наук України присвячених 30-річчю Незалежності України. Співорганізаторами заходу виступили Інститут проблем виховання НАПН України, НПУ імені М.П. Драгоманова та Рівненський державний гуманітарний університет.
НАУКОВІ СЕМІНАРИ
Запрошуємо Вас узяти участь у роботі методологічного семінару «Проблема формування національної ідентичності зростаючої особистості в умовах розбудови Незалежної України», що відбудеться 26 серпня 2021 р. о 11.00.
Засіб проведення: онлайн платформа Zoom
Підключитися можна за посиланням: https://zoom.us/j/6823429067?pwd=a3NOcno1a2pCK3o5eU9QSU1tWHFIUT09
Ідентифікатор конференції: 682 342 9067
Код доступу: 2021
Проблемне поле методологічного семінару:
Форми участі у методологічному семінарі: відеовиступ, презентація, онлайн-виступ тощо.
Мова конференції – українська, англійська.
МЕТОДОЛОГІЧНИЙ СЕМІНАР
«ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ
ІДЕНТИЧНОСТІ ЗРОСТАЮЧОЇ ОСОБИСТОСТІ В
УМОВАХ РОЗБУДОВИ НЕЗАЛЕЖНОЇ УКРАЇНИ»
(26 СЕРПНЯ 2021 р.)
26 серпня 2021 року на базі Інституту проблем виховання НАПН України відбувся Методологічний семінар на тему «Проблема формування національної ідентичності зростаючої особистості в умовах розбудови Незалежної України» в рамках заходів Національної академії педагогічних наук України присвячених 30-річчю Незалежності України. Співорганізаторами заходу виступили Інститут проблем виховання НАПН України, НПУ імені М.П. Драгоманова та Рівненський державний гуманітарний університет.
23 березня 2021 року на кафедрі педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти, на платформі ZOOM, відбулося засідання наукового семінару.
Завідувач кафедри проф. Сойчук Р.Л. звернула увагу викладачів, що в Україні 167 тис. дітей з інвалідністю, і лише десята частина з них здобуває освіту в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти. Решта – навчається в спеціальних школах або взагалі не отримує освіту. Тому, задля підвищення професійного рівня викладачів і обговорення нових педагогічних досягнень в галузі інклюзивної освіти, було заслухано доповідь проф. Шевців З.М. на тему: «Особливості функціонування інклюзивної освіти в Україні».
НАУКОВІ СЕМІНАРИ