31 жовтня 2024 року на педагогічному факультеті було організовано виставку-презентацію «Освітнє середовище НУШ: дидактичний аспект». Захід проведено в межах діяльності проблемної групи «Актуальні проблеми сучасної дидактики» (керівник доцент Олена Боровець).
Відвідувачі виставки ознайомилися із сучасними засобами, які сприяють ефективній організації освітнього процесу в Новій українській школі, забезпечують створення комфортного, продуктивного, розвивального освітнього середовища: колесо вибору «Обери привітання», кубики для технології «Кубування», годинники, геоборд, інтерактивні основи для стратегій «Асоціативний кущ», «Фішбоун», «Стіна слів» тощо. Представлені засоби виготовлені власноруч здобувачами другого курсу ОС «бакалавр» спеціальності 013 Початкова освіта під час вивчення курсу «Організація освітнього середовища в НУШ». Про мету використання представлених інструментів, їх функціональні можливості та специфіку застосування в освітньому процесі початкової школи розповідали відвідувачам члени проблемної групи Баланович Юлія, Добрецова Уляна, Маринич Яна, Осівська Тетяна, Шульга Олександра.
З метою якісної підготовки кваліфікаційної роботи до захисту відбулася зустріч здобувачки другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки Сюй Чан із гарантом освітньої програми, завідувачем кафедри педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти професором Русланою Сойчук та науковим керівником, доцентом кафедри педагогіки початкової освіти Оксаною Третяк, під час якої обговорили актуальні питання організації освітнього процесу та завершення наукового дослідження. Здобувачка вищої освіти отримала вказівки щодо успішного виконання подальших завдань, публікації тез доповідей та оформлення роботи.
16 травня 2024 року на кафедрі педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти у межах організованого і проведеного заходу «НАУКОВИЙ КЕМП», приуроченого до ДНЯ НАУКИ – 2024, здобувачі вищої освіти Мартинюк Анна та Мартинюк Марина підбили підсумки роботи студентської наукової проблемної групи «Самодостатня особистість – громадянин Української держави» («СОГУД»). Науковий керівник – д. пед. н., проф. Сойчук Р. Л.
Під час зустрічі було продемонстровано результати дослідження, що охоплювало здобувачів вищої освіти педагогічного факультету РДГУ та здобувачів початкової освіти ЗЗСО. Опитування передбачало виявлення рівня сформованості національної ідентичності особистості здобувачів ЗЗСО і ЗВО.
14 травня 2024 року на педагогічному факультеті в очному форматі відбувся традиційний конкурс «Знавці дидактики». Планували та організовували захід активні учасники проблемної групи «Актуальні проблеми сучасної дидактики» (керівник – доцент Боровець Олена Віталіївна). До участі в конкурсі долучилися здобувачі вищої освіти трьох груп 1 курсу спеціальності 013 Початкова освіта (групи ПО-11, ПО-12, ПО-13), які завершили вивчення дисципліни «Дидактика початкової освіти».
У програмі конкурсу – різноманітні творчі завдання, дидактичні ігри, групові вправи. Першокурсники обмінювалися цікавинками зі світу дидактики, змагалися в точності, швидкості вмінь оперувати дидактичними категоріями, удосконалювали вміння застосовувати набуті знання в практичних нетипових ситуаціях, моделювали фрагменти ранкових зустрічей. За результатами 7 конкурсних турів перемогу здобула команда групи ПО-11. Група ПО-13 посіла друге місце, група ПО-12 – третє.
Під час заходу здобувачі вищої освіти 1 курсу продемонстрували належний рівень знань та вмінь з дидактики початкової освіти, старанність і наполегливість, креативність й ерудицію. Щирі вітання переможцям і всім учасникам заходу!
14 травня 2024 року в рамках наукового кемпу до тижня педагогіки на педагогічному факультеті учасники студентського наукового гуртка «Професійний розвиток педагога» впровадили інноваційну методику «Педагогічне кафе» для здобувачів 2-го курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Заняття на тему «Сучасна вища освіти України» проведено під час вивчення навчальної дисципліни «Основи педагогічних досліджень» (проф. Р.Л. Сойчук). Модератор заняття – здобувачка 1-го курсу (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки Марина Мартинюк.
18 квітня 2024 року в межах навчальної дисципліни «Професійний імідж майбутнього вчителя початкових класів» та студентського наукового гуртка «Професійний розвиток педагога» апробовано інноваційну методику «Педагогічне кафе» для здобувачів 3-го курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Модератор заняття – Оксана Синьчук.
До проведення методики долучилися здобувачі 1-го курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальностей 011 Освітні, педагогічні науки – Марина Мартинюк, 013 Початкова освіта – Богдана Верхломчук. Тема «Педагогічного кафе» – «Сучасний учитель початкових класів».
22 березня 2024 року відбулося засідання студентської наукової проблемної групи «Самодостатня особистість – громадянин Української держави» («СОГУД»). Науковий керівник: професор Сойчук Р.Л.
Учасниками наукової проблемної групи було організовано зустріч зі здобувачами вищої освіти 2-курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, під час якої проведено опитування за темою дослідження «Формування національно-культурної ідентичності особистості у закладах освіти» (анкета «Рівень сформованості національної ідентичності у студентської молоді»). Також було організовано і проведено опитування здобувачів початкової освіти за допомогою анкети «Рівень сформованості національної ідентичності учнів Нової української школи»).
дослідницький семінар у межах діяльності студентської проблемної групи «Історико-педагогічні студії»
23 квітня 2024 року відбувся дослідницький семінар у межах діяльності студентської проблемної групи «Історико-педагогічні студії», керівник студії доц. Бричок С. Б. Тема: «Персоналії в історії педагогіки: вітчизняний та зарубіжний досвід».
Упродовж багатьох століть свого існування людство створило оригінальну систему духовних цінностей, накопичило величезний мудрий досвід навчання і виховання підростаючого покоління. Золотим фондом педагогіки є педагогічні погляди вітчизняних і зарубіжних просвітителів минулого.
На семінарі здобувачі ділилися цікавою інформацією про подробиці життя і творчості відомих просвітителів минулого, занурювалися в атмосферу минулого разом із педагогами й ученими різних часів і країн. Говорили та рефлексували разом із цитатами та мудрими думками вчителів минулого.