amus logo d7625 

Перелік дисциплін
Організація інклюзивного навчання в початковій школі
Інноваційні освітні технології в закладах освіти
Професійна компетентність вчителя початкових класів
Нетворкінг в освіті
Моніторинг та педагогічний контроль
Менеджмент в освіті
Навчальний тренінг в освітньому процесі початкової школи
Українська етнографія дитинства
Технології організації самостійної роботи здобувачів освіти
Професійний імідж майбутнього вчителя початкових класів

Детальнiше

Кафедра забезпечує викладання таких навчальних дисциплін:

другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта

Інноваційні освітні технології у закладах освіти
Менеджмент в освіті
Моніторинг та педагогічний контроль
Нетворкінг в освіті
Організація інклюзивного навчання в початковій школі
Педагогіка творчості
Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта
Професійна компетентність вчителя початкової школи
Сучасні моделі початкової освіти
Технології соціально-педагогічної діяльності
Українська етнографія дитинства

Кафедра забезпечує викладання таких навчальних дисциплін:

другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта

Організація інклюзивного навчання в початковій школі;

Технології соціально-педагогічної діяльності;

Інноваційні освітні технології у вищій школі;

Методика навчання педагогіки в ЗВО;

Моделювання освітнього процесу в ЗВО;

Організація, управління і педагогічний контроль у закладах освіти;

Теорія та практика сучасної початкової школи;

Сучасні моделі початкової освіти;

Українська етнопедагогіка;

Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта;

Педагогічна етика викладача вищої школи;

Моніторинг та педагогічний котроль у вищій школі у ЗО;

Педагогічний менеджмент;

Навчальний тренінг в освітньому процесі вищої школи;

Теорія і практика вищої освіти в Україні.

Кафедра забезпечує викладання таких навчальних дисциплін:

другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта

Організація інклюзивного навчання в початковій школі;

Технології соціально-педагогічної діяльності;

Інноваційні освітні технології у вищій школі;

Методика навчання педагогіки в ЗВО;

Моделювання освітнього процесу в ЗВО;

Організація, управління і педагогічний контроль у закладах освіти;

Теорія та практика сучасної початкової школи;

Сучасні моделі початкової освіти;

Українська етнопедагогіка;

Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта;

Педагогічна етика викладача вищої школи;

Моніторинг та педагогічний котроль у вищій школі у ЗО;

Педагогічний менеджмент;

Навчальний тренінг в освітньому процесі вищої школи;

Теорія і практика вищої освіти в Україні.