На базі Освітньо-ресурсного центру кафедри педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти організовано сертифікатну програму «Педагогічна іміджологія та менеджмент» (керівник – доц. Третяк О.М.). До реалізації програми були залучені викладачі кафедри: проф. Сойчук Р.Л., проф. Шевців З.М., проф. Колупаєва Т.Є., доц. Боровець О.В., доц. Бричок С.Б., доц. Гудовсек О.А., доц. Міщеня О.М. та доц. Яковишина Т.В.
Навчання за сертифікатною програмою проходили 11 здобувачів вищої освіти педагогічного факультету спеціальностей 011 Освітні, педагогічні науки та 013 Початкова освіта.
Після завершення навчання за програмою «Педагогічна іміджологія та менеджмент» декан педагогічного факультету проф. Сілков В.В. і завідувач кафедри педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти проф. Сойчук Р.Л. звернулися до студентів з вітальним словом, побажали успіхів, реалізації отриманих знань, умінь, навичок та вручили сертифікати про успішне завершення курсу.
Теоретичний матеріал студенти засвоювали під час пізнавальних лекцій, диспутів, обговорень, перегляду відеороликів тощо. Формування практичних вмінь та навичок відбувалося у тренінговій формі, що передбачала знайомство учасників програми, прийняття правил групи, визначення своїх переживань та очікувань, розвиток групи та її закриття. Під час тренінгів учасники програми мали можливість заглибитися у пошуки власного «Я», демонстрували свої сильні та слабкі сторони, причому це відбувалося без критики зі сторони інших, адже правила прийняті у групі вимагали поваги один до одного, відкритості, активності. Учасники легко йшли на контакт; ділилися своїми враженнями, емоціями, знаннями; дарували один одному аплодисменти, компліменти; висловлювали побажання.
З метою формування педагогічного іміджу та самоменеджменту майбутніх фахівців здобувачі вищої освіти ознайомилися з особливостями іміджмейкінгу та методами самоіміджування і менеджменту, аргументували переваги обраної професії, вправлялися у створенні власного іміджу, отримували поради щодо успішного планування, шукали шляхи попередження емоційного вигорання, демонстрували свої вміння у програванні реальних ситуацій, ділилися досвідом, слухали притчі, релаксували.
На заключному занятті підвели підсумки, розробили та презентували груповий проєкт «Імідж сучасного педагога».
Дякуємо учасникам, що долучилися до навчання за сертифікатною програмою «Педагогічна іміджологія та менеджмент», за продуктивну співпрацю, зацікавленість і активність під час занять, за Ваші емоції і бажання здобувати знання! Маємо надію, що компетентності, яких Ви набули упродовж навчання, стануть Вам у нагоді не лише у професійній діяльності, але й у житті.
P.S. Пам’ятайте, що у будь якій ситуації Ви завжди можете перефарбувати свою кульку у жовтий колір! Усе у Ваших руках!