27 березня 2025 року наша колега - Оксана Третяк, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти, гарант освітньо-професійної програми «Початкова освіта», заступник декана з навчальної роботи педагогічного факультету виступила експертом афілійованої (не)конференції міні-EdCamp RIVNE 2025 «Партнерство в освіті (не) без обмежень», що проходила на базі Рівненської гімназії 24.
Оксана ТРЕТЯК зацікавила учасників своїм креативним представленням та запросила долучитися до експертної панелї «Професійне вигорання та техніки зцілення» – простір для відновлення, підтримки та натхнення! Тренінг пройшов неймовірно цікаво, активно, захоплююче. Учасники почерпнули багато нових ідей, технік зцілення, інструментів позитивного мислення; пропрацьовували «Колесо життєвого балансу», ділилися своїми емоціями, переживаннями; грали в рухливі ігри, підводили підсумки тощо.
24 березня 2025 року відповідно до розкладу навчання здобувачів вищої освіти заочної форми (3 курс, 3 р.н.) викладачем Яковишиною Тетяною було проведено відкрите практичне заняття з дисципліни «Артпедагогіка з основами арттерапії». Метою проведеного відкритого практичного заняття було ознайомлення та використання в сучасному освітньому процесі початкової школи основних технік й прийомів артпедагогіки та арттерапії. Заняття проводилося у вигляді інтерактивної сесії, де здобувачі мали можливість не лише теоретично вивчити основи цих методик, але й практично застосувати їх у різних освітніх ситуаціях.
У жовтні-листопаді 2024 року доценти кафедри – Оксана Третяк та Оксана Синьчук спільно зі здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальностей 013 Початкова освіта (Ольга Кирилюк, Світлана Білоус, Анастасія Котяш, Марія Заводська, Іванна Томилович, Юлія Фесь, Олеся Красненко, Дарина Хомич) та 011 Освітні, педагогічні науки (Олена Босак, Сніжана Трофімчук) взяли участь у тренінговій програмі «Батьківство без стресу: розвиток виховного потенціалу батьків та осіб, які їх замінюють, у часи невизначеності», зреалізованій в межах проєкту «ПОРУЧ» за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні. Тренер – психолог Світлана Чергейко.
7 листопада 2024 року у рамках наукового студентського гуртка «Професійний розвиток педагога» проведено відкритий діалог «Академічна доброчесність» для здобувачів другого (магістерського) рівнів вищої освіти спеціальностей 013 Початкова освіта та 011 Освітні, педагогічні науки. Модератори зустрічі – Анна Мартинюк та Марина Мартинюк, здобувачі другого (магістерського) ступеня вищої освіти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки (Керівники – доценти Оксана Третяк, Оксана Синьчук).
31.10.2024 відбулося підсумкове практичне заняття з курсу «Основи педагогічної творчості», на якому здобувачі 2 курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності «Початкова освіта» мали змогу презентувати та захистити індивідуально-дослідницькі проєкти на тему «Програма творчого самовдосконалення вчителя початкових класів» (викладач доц. Яковишина Т.). Вважаємо, що проєктні технології спрямовані на стимулювання інтересу здобувачів до нових знань, узагальнення та класифікації інформації, розвиток пошуково-дослідницьких умінь майбутніх учителів через розв’язання проблем і використання цих знань у практичній педагогічній діяльності.
У березні-квітні 2024 року у рамках Центру професійного розвитку педагога (керівник: доцент Третяк О.М.), наукового студентського гуртка «Професійний розвиток педагога» (керівники: доц. Синьчук О.М., доц. Третяк О.М.) кафедри педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти РДГУ відбувся тренінг з теми «Війна і діти: навчання технік зцілення». До участі в тренінгу долучилися 2 групи освітян з викладачів кафедри (доц. Третяк О.М., доц. Синьчук О.М.) та здобувачів вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта другого (магістерського) та першого (бакалаврського) рівнів вищої освіти.
Цікаво, пізнавально, корисно, незвично, мотивуюче! Так схарактеризували здобувачі вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта груп ПП-41, ПІ-41, Пінкл-41 вивчення дисципліни «Діяльнісний підхід у початковій школі», що розпочалося в першому семестрі 2024-2025 н. р. (викладач – доцент Олена Боровець).
Безліч варіантів об’єднання в команди, фонтани ідей, інформаційні запити, розмаїття дієвих практик та активностей, радість співпраці, нові поняття і розширення горизонтів бачення майбутньої професії – ось лише частинка того, чим наповнюються заняття з курсу. З дитячим азартом поринаючи у виконання вправ, ігор, завдань, здобувачі не забувають проєктувати новий досвід організації освітнього процесу на майбутню професійну діяльність, а отже готуються до реалізації ігрового та діяльнісного підходів у реаліях сучасної початкової школи.
12 квітня 2024 року, у рамках Студентського наукового гуртка «Професійний розвиток педагога», викладачі кафедри педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти – доц. Оксана Третяк та доц. Оксана Синьчук провели інтегроване тренінгове заняття за формою співвикладання на тему «Формування позитивного іміджу сучасного вчителя початкових класів». Заняття зорганізовано зі студентами спеціальності 013 Початкова освіта першого (бакалаврського) (3 курс) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти і спрямоване на реалізацію цілей з навчальних дисциплін «Організація освітнього тренінгу в початковій школі» та «Професійний імідж майбутнього вчителя початкових класів». Під час тренінгу презентовано всі його частини. Вступна частина включала вправи на знайомство учасників, прийняття правил, очікування і хвилювання, розвиток динаміки групи. На основній частині опрацьовували тему іміджу сучасного вчителя початкових класів, визначали позитивні сторони вчительської професії, будували модель ідеального педагога, обговорювали про роль вчителя в житті дитини. Під час підсумкової частини відпрацьовували техніку ауторелаксу – програмування власного образу успішного педагога та провели рефлексію.
21 травня 2024 року зі здобувачами 2 курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта відбулося заняття, у межах діяльності Освітньо-ресурсного центру РДГУ та за результатами вивчення навчальної дисципліни «Основи педагогічних досліджень», що пройшло у формі гри-подорожі на тему «Мандрівка юних дослідників у царину Науки», (модератор – професор Сойчук Руслана Леонідівна).