На педагогічному факультеті в змішаному форматі відбувся захід «Зустріч першокурсників з гарантами освітніх програм». Здобувачі першого курсу першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти спеціальностей А1 Освітні науки та А3 Початкова освіта мали можливість познайомитися та поспілкуватися з професором Русланою Сойчук, гарантом ОПП «Педагогіка вищої школи» другого (магістерського) рівня вищої освіти, доцентом Оленою Боровець, гарантом ОПП «Початкова освіта» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, доцентом Оксаною Третяк, гарантом ОПП «Початкова освіта» другого (магістерського) рівня вищої освіти.
18 вересня 2025 року відбулося відкрите практичне заняття з дисципліни «Артпедагогіка в початковій школі» на тему «Техніки й прийоми артпедагогіки» (викладач доцент Т. Яковишина), на якому здобувачі 4 курсу проаналізували й продемонстрували різні техніки та прийоми артпедагогіки. Мета заняття: ознайомити здобувачів із сучасними техніками та прийомами артпедагогіки; показати практичні можливості використання арттехнік і прийомів у роботі з дітьми; формувати у майбутніх учителів початкових класів уміння застосовувати артпедагогічні вправи у професійній діяльності; сприяти розвитку креативності, комунікативних умінь та педагогічної майстерності майбутніх педагогів.
9 вересня 2025 року з дисципліни «Організація освітнього тренінгу в початковій школі» доцентом кафедри Оксаною Третяк проведено відкрите лабораторне заняття на тему «Основні методичні прийоми в тренінгу» для здобувачів першого (бакалаврського) ступеня вищої освіти, групи ПО-32.
Лабораторне заняття проходило у формі тренінгу, під час якого ознайомлювалися і програвали різні методичні прийоми активної взаємодії, зокрема рольові ігри, робота в групах, представлення, рефлексія тощо. Заняття проходило з урахуванням всіх особливостей тренінгової роботи, а саме: реалізовано вступну, основну та заключну частини тренінгу; використовували вправи, спрямовані на динаміку групи, налаштування учасників на роботу, зміна форм і методів організації навчальної діяльності здобувачів.
Лабораторні заняття з курсу «Інклюзивна освіта в початковій школі» (лектор – доцент Оксана Третяк) для здобувачів 2 курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта проходили на базі Рівненської гімназії № 24, під керівництвом викладача Оксани Макарчук, заступника директора з навчально-виховної роботи.
Під час лабораторних занять Оксана Петрівна провела екскурсію ЗЗСО, під час якої здобувачі мали можливість побачити як організовано інклюзивний освітній простір у ЗЗСО; аналізували нормативно-правову базу інклюзивного навчання осіб з ООП; ознайомилися з особливостями побудови індивідуальної програми розвитку осіб з особливими освітніми потребами; відвідали урок в інклюзивному класі; спостерігали за особливостями роботи вчителя та асистента вчителя під час уроку; відвідали ресурсні кімнати для учнів з особливими освітніми потребами тощо.
13 травня 2025 р. в межах вивчення дисциплін «Інноваційні освітні технології у вищій школі» та «Інноваційні педагогічні технології у початковій школі» проведено інтегроване тренінгове заняття на тему «Портрет педагога-інноватора». Заняття розроблено та зорганізовано доцентом Оксаною Синьчук та здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки (МОПН-11) Сніжаною Трофімчук, Оленою Босак та Наталією Савич для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта. Заняття відбувалося у формі співвикладання. На початку заняття здобувачі були поділені на дві групи із назвами «Педагогічне лате» та «Освітнє капучіно», оголошена тема та обговорені правила гри.
24 березня 2025 року відповідно до розкладу навчання здобувачів вищої освіти заочної форми (3 курс, 3 р.н.) викладачем Яковишиною Тетяною було проведено відкрите практичне заняття з дисципліни «Артпедагогіка з основами арттерапії». Метою проведеного відкритого практичного заняття було ознайомлення та використання в сучасному освітньому процесі початкової школи основних технік й прийомів артпедагогіки та арттерапії. Заняття проводилося у вигляді інтерактивної сесії, де здобувачі мали можливість не лише теоретично вивчити основи цих методик, але й практично застосувати їх у різних освітніх ситуаціях.
27 березня 2025 року наша колега - Оксана Третяк, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти, гарант освітньо-професійної програми «Початкова освіта», заступник декана з навчальної роботи педагогічного факультету виступила експертом афілійованої (не)конференції міні-EdCamp RIVNE 2025 «Партнерство в освіті (не) без обмежень», що проходила на базі Рівненської гімназії 24.
Оксана ТРЕТЯК зацікавила учасників своїм креативним представленням та запросила долучитися до експертної панелї «Професійне вигорання та техніки зцілення» – простір для відновлення, підтримки та натхнення! Тренінг пройшов неймовірно цікаво, активно, захоплююче. Учасники почерпнули багато нових ідей, технік зцілення, інструментів позитивного мислення; пропрацьовували «Колесо життєвого балансу», ділилися своїми емоціями, переживаннями; грали в рухливі ігри, підводили підсумки тощо.
У жовтні-листопаді 2024 року доценти кафедри – Оксана Третяк та Оксана Синьчук спільно зі здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальностей 013 Початкова освіта (Ольга Кирилюк, Світлана Білоус, Анастасія Котяш, Марія Заводська, Іванна Томилович, Юлія Фесь, Олеся Красненко, Дарина Хомич) та 011 Освітні, педагогічні науки (Олена Босак, Сніжана Трофімчук) взяли участь у тренінговій програмі «Батьківство без стресу: розвиток виховного потенціалу батьків та осіб, які їх замінюють, у часи невизначеності», зреалізованій в межах проєкту «ПОРУЧ» за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні. Тренер – психолог Світлана Чергейко.
25 березня 2025 року здобувачі 3 курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта денної та заочної форм навчання організували та провели онлайн заняття – дискусійну панель на тему «Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі» (модератор – професор Руслана СОЙЧУК). Захід відбувся у межах діяльності Освітньо-ресурсного центру РДГУ. Здобувачі вищої освіти виступили з доповідями-презентаціями щодо особливостей адаптації та модифікації навчального матеріалу, використання цифрової інклюзії в освітньому процесі початкової школи у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.