02 квітня 2025 року команда проєкту AMUSE Рівненського державного гуманітарного університету на чолі з в.о.ректора Романом Павелківим взяла участь у першому вебінарі онлайн-курсу «EU Inclusion Strategy and Social Equity», проведеного в межах Міжнародного проєкту «Комплексне впровадження методології доповненої та альтернативної комунікації в українську систему освіти (AMUSE)», за програмою Еразмус+ КА2, що співфінансується ЄС. Ця подія стала початком навчання за курсом «EU inclusive strategy and social equity» для 80 українських фахівців – представників українських університетів і організацій-учасників проєкту, які отримали доступ до найкращих європейських практик інклюзивної освіти.
14 березня 2025 року відбулася координаційна нарада команди РДГУ з реалізації проєкту «AMUSE» Еразмус+ КА2 CBHE «Комплексне впровадження розширеної та альтернативної комунікаційної методології в українській системі освіти». В нараді брали участь і науково-педагогічні працівники кафедри, зокрема завідувач кафедри, професор Руслана Сойчук, доценти Олена Боровець, Оксана Третяк, Тетяна Яковишина та старший лаборант Людмила Соловей.
6 березня 2025 року відбувся вебінар «Особливості реалізації проєктів Програми ЄС Еразмус+ в умовах воєнного стану в Україні», організований Національним Еразмус+ офісом в Україні у співпраці з Міністерством освіти і науки України та Міністерством молоді та спорту України. Захід став унікальною платформою для координаторів, партнерів та бенефіціарів проєктів Програми ЄС Еразмус+ для обговорення викликів та можливих рішень щодо реалізації проєктів в умовах воєнного стану в Україні.
12 лютого 2025 року команда Рівненського державного гуманітарного університету з реалізації проєкту «Комплексне запровадження методології доповненої та альтернативної комунікації в українській системі освіти» (AMUSE) долучилася до зустрічі з проєктним офіцером Європейського виконавчого агентства з питань освіти і культури (ЕАСЕА) Xavier Flament. Ця подія стала черговим кроком на шляху до успішної реалізації завдань проєкту Erasmus+ КА2.
Робоча нарада за проєктом Erasmus+ ERASMUS-EDU-2024-CBHE
«Комплексне впровадження розширеної та альтернативної комунікаційної методології в українській системі освіти / Comprehensive Introduction of Augmented and Alternative Communication Methodology into the Ukrainian System of Education (AMUSE)»
05.02.2025 р. відбулася чергова робоча нарада за міжнародним проєктом Erasmus+ ERASMUS-EDU-2024-CBHE «Комплексне впровадження розширеної та альтернативної комунікаційної методології в українській системі освіти / Comprehensive Introduction of Augmented and Alternative Communication Methodology into the Ukrainian System of Education (AMUSE)», у якій взяли участь члени проєктної команди університету.
7 листопада 2024 року науково-педагогічний колектив кафедри педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти, а саме: професор Руслана Сойчук, доценти Олена Боровець, Оксана Синьчук, Оксана Третяк, Тетяна Яковишина брали участь у XІII Міжнародній науково-практичній конференції «Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу. Цифровізація та забезпечення якості вищої освіти для забезпечення рівного доступу до якісної вищої освіти» за участі Міністерства освіти і науки України, Комітету ВРУ з питань освіти, науки та інновацій, Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, Національної академії педагогічних наук України, Національних експертів з реформування вищої освіти Програми ЄС Еразмус+ (HERE).
З 28 по 30 січня в Любліні відбулися міжнародні зустрічі в межах проєкту «Комплексне впровадження методології доповненої та альтернативної комунікації в українську систему освіти (AMUSE)». Захід проходив на факультеті педагогіки та психології Університету Марії Кюрі-Склодовської (UMCS), а також в інших локаціях університету. Зустріч відбувалася у змішаному форматі, до якої онлайн доєдналися і викладачі кафедри - проф. Сойчук Р., доц. Боровець О., доц. Третяк О., доц. Яковишина Т.
Ця ініціатива, що реалізується в межах програми Erasmus+, спрямована на інтеграцію методології доповненої та альтернативної комунікації (AAC) в українську освітню систему.
04–05 листопада 2024 року в м. Києві відбулася зустріч, організована The LEGO Foundation (Королівство Данія) для представників закладів фахової передвищої та вищої освіти, які впроваджують навчальні дисципліни «Діяльнісний підхід у початковій школі», «Діяльнісний підхід у початковій школі: наскрізний вимір» у межах Меморандуму про взаєморозуміння між Міністерством освіти і науки України та The LEGO Foundation. Викладачі кафедри педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти професор Руслана Сойчук, доценти Олена Боровець та Оксана Синьчук активно долучилися до роботи тренінг-кола «Діяльнісний підхід у контексті сьогодення. Програма соціально-емоційного навчання «Зерна» в освіті України».
Вітаючи учасників заходу, керівниця освітніх ініціатив The LEGO Foundation в Україні Оксана Рома окреслила орієнтири партнерства і поступу, ключові характеристики умов сьогодення, в яких відбувається освітній процес у закладах освіти, представила основні завдання Програми СЕН «Зерна», розробленої Лабораторією з екологічних підходів до соціально-емоційного навчання Гарвардської вищої школи освіти (Кембридж, Массачусетс, США).
19 грудня 2024 р. науково-педагогічні працівники кафедри (доцент Оксана Синьчук та доцент Оксана Третяк) взяли участь у міжнародному онлайн семінарі «Розвиток інклюзивного освітнього середовища на основі студентоцентрованого підходу», організованому та проведеному в межах Місії технічної допомоги (TAM) Програми ЄС Еразмус+ за підтримки SPHERE і Виконавчого агентства ЄК з питань освіти і культури.
Зі вступним словом щодо розвитку вищої освіти відповідно до принципів ЄПВО та національного законодавства до учасників семінару звернулися Олег ШАРОВ, генеральний директор Директорату фахової передвищої, вищої освіти, Національний експерт з реформування вищої освіти Програми Еразмус+ (HERE), та Світлана ШИТІКОВА, координаторка Національного Еразмус+ офісу в Україні.